Wyświetlenia♥

Hej!

Hej! 
Mam na imię Jula mam 16 lat i właśnie oficjalnie rozpoczynam swoją przygodę z moim pierwszy blogiem modowym!
Mam nadzieje, że moje wypociny zawarte w tych postach dotyczące mody zaciekawią was i będziecie chętnie odwiedzać mojego bloga!

Trochę o mnie!
Jak wspomniałam u góry mam rocznikowo 16 lat, urodziłam się 22 Lipca 2000r. Jestem dość wysoka (170cm) i w miarę szczupła. Nie mam rodzeństwa, mieszkam w uroczym, nie dużym domu jednorodzinnym.
Od zawsze w jakimś stopniu interesowałam się modą, z czasem to zainteresowanie zaczęło wzrastać, postanowiłam zrobić coś z tym faktem i właśnie tak wpadłam na pomysł założenia tego bloga. Jak pomyślałam tak zrobiłam no i BAM, mam bloga modowego.

Czym będzie dla mnie blog?
Blog będzie takim moim miejscem, w którym mogę wyrazić moją opinie, co do wydarzeń w świecie mody.

Czytelnicy!
Będę liczyła się również z waszą opinią, każdy popełnia błędy, jeśli ja zrobię coś nie tak, walcie od razu na pewno się poprawię. Zależy mi na dobrej relacji blogerka-czytelnik.


                                                                        Do następnego! Jula

grafika Louis Vuitton, luxury, and shop



5 komentarzy :

  1. I teraz na pełnej pompie trzymasz poziom i zasuwasz z postami w miarę regularnie! :3 MOC!

    OdpowiedzUsuń
  2. I teraz na pełnej pompie trzymasz poziom i zasuwasz z postami w miarę regularnie! :3 MOC!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Ethereal Blog . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka