Wyświetlenia♥

Ulubieńcy Marca♥



Hej!  Nadszedł koniec marca więc daje wam ulubieńców mojego marca.


Pierwszym ulubieńcem tego miesiąca jest kurtka a dokładnie ramoneska, kiedy tylko miałam możliwość i pasowała mi do stylizacji ubierałam ją na siebie i bardzo dobrze się w niej czułam

Drugim ulubieńcem będzie kosmetyk do paznokci a dokładnie odżywka stymulująca wzrost paznokci i wzmocnienie skórek. W tym miesiącu nie dałabym rady bez tej odżywki, gdy moje skórki wokół paznokci zaczęły ‘‘wariować’’ wystarczyły mi tylko dwie aplikacje tego produktu na paznokcie i wokół nich na wcześniej wspomniane skórki i mój problem znikł. Jedynym minusem produktu jest to, że bardzo wchłaniał się w skórę wokół paznokci.
.


Trzecim ulubieńcem tego miesiąca jest produkt do ust a dokładnie pomadka koloryzująca do ust, która ma piękny wiśniowy kolor i utrzymuje się przez szesnaście godzin. Jedynym minusem jest to, że pomadka dosyć trudno się zmywa i pozostawia kontury nawet do samego rana.



Czwartym ulubieńcem jest wazelina do ust, mam tendencje do gryzienia swoich ust, gdy jestem zdenerwowana albo siedzę na lekcji i staram się coś zrozumieć, przez tą czynność moje usta nie należą do atrakcyjnie wyglądających, więc wazelina je ratuje dzięki niej nie gryzę ich a dzięki delikatnemu ‘’błyszczeniu’’ wyglądają bardzo świeżo i naturalnie.



Piątym ulubieńcem jest książka pt. ‘’Przypadki Callie i Kaydena” autorstwa Jessici  Sorensen. Książka bardzo wciąga i zaskakuje swoją fabułą, jest młodzieżowa i pisana naszym prostym językiem, który używamy miedzy sobą. Książka opowiada o traumach bohaterów, które ich połączyły. Nie będę wam spolerować po prostu bardzo was zachęcam do jej przeczytania.


Szóstym ulubieńcem będzie moja miłość tego miesiąca, czyli zielona herbata o smaku ananasa, uwielbiam zieloną herbatę i ananasy, pijam ją na gorąca i na zimno zależy od mojego samopoczucia.
Siódmym i ostatnim ulubieńcem marca będzie piosenka, a dokładnie ‘’You and I’’ w wykonaniu zespołu Pvris




                                                            Z mojej strony to wszystko do                                                       następnego postu
                                                        Jula♥
                                                                                                

15 komentarzy :

  1. Ramoneska jest genialna i pasuje do wszystkiego!
    Ślicznie wygląda twój blog! Powodzenia

    Zapraszam do siebie :)
    http://lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadki z NYC uzywalam i tez dobrze mi się sprawdzala;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mocno napigmentowane i to jest chyba ich największy atut :D
      Bardzo chętnie wpadnę :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetni ulubieńcy idealni do tego miesiąca
    i do tej pory roku. Z większością się zgadzam, bo
    również bardzo lubię ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że post się podoba :D
      Również pozdrawiam kochana :*
      Bardzo chętnie wpadnę :D

      Usuń
  5. Muszę wypróbować ten preparat z Avon. Do ust polecam EOS-y, moje usta też były w niezbyt dobrym stanie, ale od kiedy używam tego produktu jest lepiej :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam przyjemności jeszcze wypróbować EOS ale mam w planach zakupić :D
      Co do preparatu to naprawdę świetnie się sprawdza C:
      Bardzo chętnie odwiedze twój blog w najbliższym czasie :D

      Usuń
  6. świetni ulubieńcy :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Ethereal Blog . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka