Wyświetlenia♥

Tangle Teezer♥

Tangle Teezer
grafika brush, citrus, and fit


Tangle Teezer to fenomenalna szczotka, która zasłynęła na całym świecie.

Czemu jest tak bardzo znana?

grafika tangle teezer

To proste, dzięki swojej budowie a dokładnie dzięki ząbkom szczotki.
Tangle Teezer nie wyrywa włosów i dostosowuje się do każdego ich rodzaju.
Szczotka ma wiele opcji kolorystycznych jak i modeli.
Wersje szczotek.
Jak powyżej wspominałam jest wiele opcji kolorystycznych.
Jest też kilka typów szczotki między innymi:
-Elite
-Compact
-Aqua Splash

-Original
grafika brush, expensive, and girls
Moja opinia♥

Uwielbiam szczotki Tangle Teezer, mam jedną i nie wyobrażam sobie pielęgnacji moich włosów bez niej. Zabieram ją wszędzie gdzie tylko mogę.
                            
http://data.whicdn.com/images/173457729/large.jpg
                                                             Jaka jest wasza opinia na temat                                                           Tangle Tezzer?
                                           Piszcie w komentarzach!
                                                      Do następnego postu♥

                                      Jula♥


5 komentarzy :

  1. Te szczotki są super ! Wszędzie się zmieszczą i radzą sobie z moimi włosami :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tej szczotki ale używałam ie raz i uważam, że jest naprawdę świetna :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna zastanawiam się nad kupnem tej szczotki, ale chyba w końcu się na nią skuszę :* Bardzo przyjemnie czyta się Twojego bloga :)
    http://missemilyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Ethereal Blog . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka